lördag 14 mars 2009

Slutsummering

Efter att ha segat en längre tid fick Gubben slutligen upp farten på upploppet och har nu enligt egen utsago passerat mållinjen i 10+1. Det har varit roligt nästan jämt och mentorerna har gjort ett gediget jobb med att utforma de olika uppgifterna. Det här har varit en perfekt ingång till web 2.0 tjänsterna för mig som känner ett inneboende motstånd mot teknikinnovationer och sällan tar till mig dem på eget intiativ. Jag ser redan fram emot fortsättningskursen.

1 kommentar:

Kerstin Andreasson sa...

Riktigt roligt att du har uppskattat kursen. Jag tror att jag lugnt kan säga att vi som jobbat med den också lärt oss mycket under kursens gång.

Jag tror att det här formatet är ett utmärkt sätta att prova på olika tjänster och verktyg, sedan kan man själv välja vilka man tycker passar en själv och vilka man lämnar.

Men du - vi har uppgift +1 kvar för dem som känner för det. Jag sitter och jobbar med den nu och den kommer ut på torsdag.